FA295-1. Gra Wyścig z Czasem. In-Sand-ity

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin

Szybka gra dla dwóch osób, polegająca na obracaniu klepsydr, aby piach w nich nieustannie płynął. Rozwija koncentrację, szybkie myślenie, koordynację ręka-oko, refleks. Stopery można ustawiać w 30-sekundowych odstępach. Gra rozpoczyna się od naciśnięcia dużego przycisku na Stoperze przez jednego gracza. W swojej kolejce gracz musi obracać klepsydry tak, aby utrzymać przepływ piasku. Jeśli choć jedna klepsydra się zatrzyma, drugi gracz naciska duży przycisk po swojej stronie i rozpoczyna się jego kolej. Twój czas określony na Stoperze płynie tylko podczas twojej kolejki. Wygrywa gracz, którego stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu. Gra zawiera 5 klepsydr, 2 podstawki na klepsydry, stoper. Gra wymaga 3 baterii AAA – nie załączone do zestawu.

Cena: 125,00 zł 125.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Producent: Far Brain Toy Co.
Kod produktu: FA295-1

Opis

Gra Wyścig z Czasem. In-Sand-ity.

Obróć klepsydrę aby czas płynął!

 

Pięć klepsydr, a każda wypełniona jest inną ilością piasku, nie pozwól aby piasek w nich się zatrzymał i wygraj grę! Sprawdź swoją koncentrację i refleks w tej szybkiej i dynamicznej rozgrywce!

Losowo umieść pięć klepsydr na Podstawkach, pozostawiając jedno miejsce wolne. Następnie po swojej stronie Stopera ustaw czas gry przyciskiem Timer. Gotowi? Naciśnij duży przycisk Stop/Start i szybko przekręć wszystkie klepsydry aby piasek zaczął się przesypywać. Następnie, używając tylko jednej ręki, szybko obracaj klepsydry jedna po drugiej tak aby piasek przez cały czas był w ruchu. Uważaj, gdy obrócisz klepsydrę musisz odłożyć ją w inne miejsce na Podstawce. Skoncentruj się i działaj szybko ... gdy piach się zatrzyma choć w jednej klepsydrze, twój przeciwnik szybko naciśnie swój przycisk Stop/Start, aby zatrzymać twój czas na Stoperze i rozpocząć swój. Wygrywa ten gracz, którego Stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu.

 

Gra Wyścig z Czasem. In-Sand-ity.

  • Szybka gra dla dwóch osób, polegająca na obracaniu klepsydr, aby piach w nich nieustannie płynął.
  • Rozwija koncentrację, szybkie myślenie, koordynację ręka-oko, refleks.
  • Stopery można ustawiać w 30-sekundowych odstępach.
  • Gra rozpoczyna się od naciśnięcia dużego przycisku na Stoperze przez jednego gracza.
  • W swojej kolejce gracz musi obracać klepsydry tak, aby utrzymać przepływ piasku.
  • Jeśli choć jedna klepsydra się zatrzyma, drugi gracz naciska duży przycisk po swojej stronie i rozpoczyna się jego kolej.
  • Twój czas określony na Stoperze płynie tylko podczas twojej kolejki.
  • Wygrywa gracz, którego stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu.
  • Gra zawiera 5 klepsydr, 2 podstawki na klepsydry, stoper.
  • Gra wymaga 3 baterii AAA – nie załączone do zestawu.
  • Dla dzieci w wieku 8 lat +.

 

 

Przygotowanie gry Wyścig z Czasem:

Gra wymaga 3 baterii AAA (niezałączone do zestawu). Odkręć śrubkę na spodzie Stopera i otwórz pokrywkę. Włóż baterie jak pokazano na obrazku (A). Zamknij pokrywkę i dokręć śrubkę.

Uwaga! Nie mieszaj nowych baterii z używanymi. Nie mieszaj baterii alkalicznych ze standardowymi lub z akumulatorkami. Różne rodzaje baterii oraz nowe i używane baterie nie powinny być używane jednocześnie. Baterie wkładać odpowiednimi biegunami (+ i -). Zużyte baterie należy usunąć z zabawki.

 

Początek gry:

Ustaw dwie Podstawki na bokach Stopera. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania pośrodku (On/Off) aby włączyć Stoper. Losowo umieść pięć klepsydr w otworach w Podstawkach, pozostawiając jedno miejsce wolne.

Gracze po swoich stronach ustawiają czas gry przyciskiem Timer. Czas można ustawić w 30-sekundowych okresach.

Gracze mogą mieć ustawiony taki sam czas gry lub jeden z graczy może mieć ułatwioną grę przez ustawienie krótszego czasu.

 

Przebieg gry Wyścig z Czasem:

Grę rozpoczyna młodszy gracz, przyciskając duży przycisk Stop/Start i szybko przekręcając wszystkie klepsydry dwoma rękami. Następnie, tylko JEDNĄ RĘKĄ gracz musi obracać klepsydry jedna po drugiej, tak aby piasek w nich przez cały czas się przesypywał. Gdy gracz przekręci klepsydrę musi ją odstawić w inne wolne miejsce na Podstawce. Klepsydra NIE MOŻE być obrócona i odstawiona W TO SAMO MIEJSCE, w którym wcześniej stała.

Gracze – bądźcie uważni! Gdy pierwszy gracz przekręca klepsydry, drugi gracz pilnuje przesypującego się piasku w klepsydrach, gdy w którejś piach się zatrzyma lub gdy pierwszy gracz odstawi klepsydrę w to samo miejsce, drugi gracz naciska przycisk Stop/Start. W tym momencie zegar pierwszego gracza się zatrzymuje i zaczyna się kolejka drugiego gracza.

Na początku każdej rundy, gracze mają 4 sekundy, podczas których stoper nie odlicza czasu, pozwalając na obrócenie wszystkich klepsydr, w których piach się nie przesypuje. Podczas tych 4 sekund przycisk Start/Stop następnego gracza będzie migał na zielono i dawał sygnał dźwiękowy. W ciągu tych 4 sekund gracze mogą używać dwóch rąk aby przekręcić klepsydry. Później przycisk Start/Stop gracza, na którego przyszła kolej gry, świeci się na zielono, a gracza który obserwuje na czerwono.

Wygrywa gracz, którego stoper pierwszy zakończy odliczanie czasu.

Gotowy na kolejną rundę? Wystarczy, że naciśniesz przycisk On/Off aby uruchomić ponownie Stoper i grę.

Pamiętaj! Klepsydry możesz przekręcać tylko jedną ręką i zawsze wkładaj obróconą klepsydrę w inne miejsce niż w to, w którym stała wcześniej!

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl